Pages

Subscribe:

Labels

Category

Tuesday, April 12, 2011

nasi lemak!!!

Assalamualaikum...

Semalam, saya da try wat nasi lemak dengan berguru google. Com dan abg hafiz yang datang secra mengejut.

Namun!!

Hahah. Saya pergi degil dgr nasiht abg hafiz yang dye suruh buang biji cili kering tu, saya pergi masukkAn dalam sambal.

Outcome dye mmg pedas gila even saya da modified dengN belacan dan air asam jawa. Mmg pedas sesangat. Baru plan nak ajak bbedak laki lincoln makan kat rumah, sebaik x wat any invitation lagi... Abg zaki x rasa lagi... Kalo x.. Habis dye habaq x leh wat menantu..huhu.

Saya pergi hantr 3 rumah... Rumah budak pmpuan, fido n aliff n abg hafiz nyer rumah... Rumah yang dekat2 je yang mampu antar....

Dengan pesanan ulter sambal tu... Saya ikhlas memberikan merek try rasa. Huhuhu. Tak pe, saya belaja dari kesalahan..








Yang ada tempe tu makanan pagi saya.. Makan dengan nasi lemak.. Huhu.. Ngn air milo ais. Awesome!

Di sini.. Nak minta maaf ngn ain yang sakit perut sbab dye makan bnhk sgt smbal tu.. Dye ckp sedap tapi pedas..huhuhu.

Lepas ni,mak saya cabar wat roti jala. Yeah. New challenge!


Salam dri Lincoln
Barakahallaalaikum

No comments: